alles edle ist einfacher art 
bistro & secondhand

feedback 

Gästebuch

9 Einträge auf 2 Seiten
Anja Meierhofer
30.01.2019 18:39:16
Ich war heute bei Euch zu Gast und habe eine sensationelle Rösliköhlsuppe mit Ingwer und Sauerrahm genossen und danach gleich weiter geschlemmt mit einem Rüblikuchen und Kafi. Es war sehr lecker & gemütlich bei Euch, ich komme gerne wieder..! Weiter so. Anja us Rappi
Bettina Weller
29.01.2018 08:56:15
Ich habe meine erste schweizer Schoki an einem herrlich ruhigen Sonntag nachmittag bei Euch getrunken und die Zeitung gelesen, das hat mich für die ganze Woche wieder fit gemacht. Einfach wunderbar euer Café. Danke!
Bettina aus Amsterdam
Peter von heute morgen ;-)
07.09.2017 16:27:45
hallo zäme, war einfach cool bei euch rein zu schauen und mit tim am cajon den steamroller blues zu jammen. merci rodolfo fürs bild und filmen ;-) take care guys!
Corinne Marti
19.08.2017 17:52:47
Mir sind hüt ganz spontan mit üsnä zwei Meitle is inä und händs uh gmüetlich gfundä. Mir sind sehr fründlich bedient wordä, händ Chinderstüehl becho, Malisachä und Büechli. S'Ässä isch sehr fein gsi und dass diä bstellti Portion für d'Chind grad scho ir Chuchi uf zweinä Teller hübsch ahgrichtet wordä isch, isch soooo sympatisch. Mir chömet bald wieder inä.
Dominik & Family Schiesser
21.02.2017 13:49:06
Mir sind am letschtä Samstig s'erst mal bim Jorn und bim Rudy und euis häts
super gfallä:)..., lässig igrichtet..., mär fühlt sich willkommä und wet länger bliibä..., zudem isch s'Ässä top..., ganz feini Sandwich und Salat..., und dä Cheescake vom Rudy isch ä klass für sich:)!

Merci vielmal..., mir chömet wieder
Grüässli
Schiss & Family
Anzeigen: 5  10



vielen dank für's "zurückfüttern"...